Tuesday 2 October 2012

persahabatan kew percintaan??????????

hai korang.. malam2 cm nie mmg borink kn...x tau nk wat pew?
lau leh nk gak aku kongsi cerita... eh nk kte cerita x gak tp nk tnye..
 persahatan dalam berkawan lagi best or percintaan lagi best...?????????????????????
pening2...
semenjak aku dok kat polimas nie.. mcm2 berlaku...
ad yang suke berkawan maksud aku kumpul kawan bnyak2 cm aku la,....
n ada yang laen suke bercapel plak.....
ish2...
mcm2 pe el la dorang nie...
kadang2 seronok tgk gelagak drang..
terutama kawan2 aku...
hehehhehe........................

aku gah dalam delima nie.. x tau mane  nk dijadikan kawan n mane yang nk dijadikan kekasih
lepas break ary tuu... kadang2 tuu tpk gak yang dh mlz nk pk pasal cpl2 nie nk bkwan j..
tap rase sunyi gak...
nie ble dah ad yang nk
x tau plak nk pilih yang ane
bkn drang x baek... semua baek2..... hensem2...
tapi..................................

tah la aku pown x tau nk ckp cm ne..
aku sbnrnye selesa kawan gan drng n perasaan aku pown x pnh lbh tuk drang melaenkan berkawan...
mesti korang pernah mengalami situasi cm aku kn???????????????????
huhu....
tp ble drng semua luahkan perasaan cinte
aku kadang2 sampai terkaku..
x tau nk ckp pew
ad yang x pnh aku knl pown leh ckp die syang n cintekan aku..
x kew pelik...........

ish manusia nie mcm2 perangai rupenye,,,,,,,,,,,,,
heheh.....

No comments:

Post a Comment